Честит Рожден Ден, simply(blog)blue!

Стандартен

дали годинките на блоговете имат нещо общо с годинките на кучетата спрямо човешките годинки? съмнявам се :mrgreen:

все пак да отбележим подобаващо 1-та годинка на моят блог – хип, хип, ура!

точно преди 1 година, добри приятели, почти на сила, но не съвсем, ме изнудиха да си направя блог. речено-сторено. аз лично не съм много доволна от постигнатото. поради липса на време, поради липса на настроение, поради липса на муза или поради липса на някакво оправдание, блога не е точно това, което бих искала. разбира се, че си го харесвам и обичам, но определено има какво още да се желае и над какво да работя. времето е пред мен.

Благодаря за всеки един коментар оставен тук.

хич и не си мислете, че ще обещая най-тържествено да пиша повече. но все пак ще се постарая блогчето ми да не хваща паяжини. редовно ще ги почиствам :mrgreen:

тъй като това си е истински РД, мисля да спретна някоя торта или сладкиш. после ще почерпя, но не обещавам, разбира се.

PS дори се оказа, че съм попаднала в класацията „Топ 100 на българските блогове“. това определено ме изненада 😀

Един отговор »

  1. Pingback: Какво се случи, след като публикувах класацията “Топ 100 на българските блогове”? | Блог за блогове - Alabala.org

  2. Йо, Мики!

    Блогът ти е страхотен, и в моята лична класация също е в Топ 100! 😛

    Продължавай да пишеш и снимаш и разказваш! И изобщо не сме те изнудили, ами и ти искаше 😉

    Поздрави, радвам се, че блогът ти вече духна цяла свещичка! :)))

    Ани + Мишел

    PS Хм, като се замисля, твоят блог е по-стар от нашите, а ще ми разправяш, че НИЕ сме те изнудили, а? 😉 😛

  3. Честито, честито!!!
    Много поводи за писане да ти се намират и все хубави и слънчеви! 🙂
    Така и не се научих да рисувам онази твоя торта, за да ти я подаря, но ако решиш да я направиш тук, да ми отделиш и на мен едно тиренце 😉

  4. надявам се да ти помогна да имаш повече желание и възможност да пишеш..

    но това не зависи изцяло от мене, нали знаеш..

    много те обичам

Вашият коментар