защо искам да отида в Лондон?

Стандартен

с публикацията Лондон, UK, или защо не съм писал от един месец насам Мишел ме подсети да разровя архивите и намеря нещо мое, писано преди време… 😉

има много причини, поради които искам да отида в Лондон!

една от тях е любовта ми към пътуванията!
няма човек (поне аз не познавам), който е бил в Лондон и да не е казал: «За да усетиш, трябва да отидеш там и да видиш с всичките си сетива магията на този град!»

асоциацията която правя за Лондон е Шерлок Холмс… да, за него и д-р Уотсън! просто ми се иска да се разходя по лондонските улици, да се вгледам в сградите, прозорците, задънените улички, хората, дърветата и кученцата които вдигат крак до тях… просто да се опитам да забележа всичките дреболии, които останалите хора не забелязват. така както Шерлок е правил: „Няма нищо по-важно от дреболиите“ казва детективът и често смайва приятеля си д-р Уотсън със своите наблюдения…
аз ще записвам в ума си всяка дреболия която забележа и ще се опитам да опозная града. ще направя един фотоалбум в ума си, с подрбоно описание под всяка „снимка“!

Лондон, сърцето на Англия!

обичам футбола, обичам английския футбол, обичам Манчестър Юнайтед! имам си една мечта… да гледам този велик отбор на стадион Олд Трафорд на живо – може би звучи странно при положение че съм жена 🙂 дори и само да се промъкна на празните трибуни, ще бъда щастлива! ще си кажете, ама Олд Трафорд не се намира в Лондон, а в Манчестър! каква е връзката?! ми, ако все пак отида в Лондон, определено ще успея да отскоча и до Манчестър! :mrgreen:

имам си детска мечта – да летя със самолет! когато съм там горе, близо до облаците и слънцето, може би само за миг Лондон ще бъде мой! в този миг, ако някой погледне в очите ми, ще го види – Лондон, сърцето на Англия! ще го запечатам в съзнанието си, в ума си, в сърцето си…

със сигурност бих могла да напиша още много причини, но ще спра дотук 😉

Мишел, ти успя! сега е мой ред 🙂

Един отговор »

  1. Давай тогава 🙂

    Защо пък да не отскочиш (отскочите) до Лондон, наистина? Два самолетни билета (децата пътуват безплатно 😉 ) и хоп и готово 🙂

    Спомням си този твой текст, хареса ми първия път, като го прочетох, и сега също 🙂 Радвам се, че го публикува 🙂

    Пък аз… вярно е, че бях в Лондон, но бях по работа, бях сам (колегата ми не се брои 😉 ) и нямах време да разгледам самия град добре, без да бързам. Огромен е! И бих се радвал пак да отида там, някой ден, но с Ани, и за да видя самия град :)))

  2. Хъм. Това е едно от малкото места, на които пък аз не бих искала да ида 🙂 Сигурно защото не съм чела толкова истории за Шерлок Холмс и не обичам футбол 🙂
    Сега като се замисля, голямата част от големите туристически дестинации, на които съм била, никак не са ми допадали. Поне не толкова, колкото ги възхваляват. Но пък мъничките градчета, в които съм била, винаги са били прекрасни в моите очи 🙂

  3. и аз искам паааак

    преди доста години бях там. бях дете. градът ми се стори много… ами огромен, 40 мин. летяхме само над него; шарен – мноого шарен; мизерен – ама яко; лъскав – мааалиии!; стилно луксозен…. само историята ми е далечна, мразя мразовити замразилници от типа на уестмистърското абатство :-\

  4. Лондон го видях наскоро за много малко и то само от самолета, и то само покрайнините, и то в мрачно време. Обаче въпреки всичко това, беше толкова хубаво, едни къщички като на картинка… Заминавай :))))

  5. Ех…в този момент от животеЦа ми имам една мечта и тя е да отида до Лондон. 😉 разбира се баща ми е твърдо против (мда..на 15 годинки съм все пак…)Случайно попаднах на твоя сайт ^.^ като чета как описваш желанията си…ух,още повече се замечтавам.В момента издирвам сайтове за самолетни билети,цени etc. и за сега нищо не мога да намеря(да разбера Lol )
    е…мечти.

  6. ei otivai tva e nai krasiviq grad az sa6to acki mnogo iskam da otidq tam za6toto iskam da opoznaq istoriqta i kullturata na tozi grad a i moqt priqtel e tam i o6te pove4e bix jelala da otida i tvardo sam re6ila 4e 6te go napravq no koga-v nai skoro vreme.pojelavam ti nai prekrasnoto prejivqvane tam

    ей отивай тва е най-красивия град аз също адски много искам да отида там защото искам да опозная историята и културата на този град а и моят приятел е там и още повече бих желала да отида и твърдо съм решила че ще го направя но кога – в най скоро време. пожелавам ти най прекрасното преживяване там

  7. Pingback: №9 « simplyblue

Вашият коментар